Prevzem naročila

Naročilo lahko prevzamete osebno na sedežu podjetja v Medvodah ali pa vam ga dostavimo prek kurirske službe oz. prek drugih pogodbenih partnerjev.

Osebni prevzem

Elemente za sestavo pohištva ali polizdelke (manjše omare, regali, mizne plošče ...) naročnik prejme nezapakirane, elemente je potrebno pred začetkom uporabe očistiti. 

Posamezni pohištveni elementi niso sestavljeni, razen v primerih, ko je to izrecno specificirano na ponudbi. Sestavo pohištva izvede naročnik.

Naročnik ob prevzemu naročila na sedežu podjetja sam poskrbi za vnos elementov v osebni avto oziroma transportno vozilo.


Dostava

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Izdelke iz spletne trgovine dostavljamo prek kurirske službe. Če ob prevzemu paketa ugotovite, da sta poškodovana embalaža ali izdelek, nam to prosimo nemudoma sporočite na naš naslov info[@]hobiles.si ali na telefonsko številko 0599 27 924. Rok za oddajo pritožbe je 7 koledarskih dni od prejema paketa. Mi bomo pri kurirski službi sprožili postopek reklamacije, v ta namen bomo z vaše strani potrebovali fotografije zunanje embalaže, fotografijo nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže ter vmesne zaščite blaga in fotografije poškodovane vsebine paketa. 

Dostavo manjših paketov z elementi za sestavo pohištva izvajamo prek kurirske službe. V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane. Dostavo večjih naročil pohištvenih elementov izvajamo prek drugih zunanjih izvajalcev. V tem primeru je na dostavni vožnji vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu.