Pogosto zastavljena vprašanja

Odgovor na marsikatero vprašanje v zvezi z nakupom v spletni trgovini Hobiles najdete s pomočjo naše zbirke pogosto zastavljenih vprašanj. Za kar najbolj učinkovito iskanje odgovorov lahko uporabite spodnji iskalnik ali pobrskate po vsebinskih sklopih. Še vedno pa se lahko na nas obrnete tudi preko email naslova #EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#, telefonske številke 059 927 924 ali mobitela 040 553 687.



SPLOŠNI POGOJI DELOVANJA SPLETNE TRGOVINE

1. Ali moram za nakup v spletni trgovini ustvariti uporabniški račun?

Za nakup v spletni trgovini Hobiles ni potrebno ustvariti uporabniškega računa, nakup lahko opravite kot registriran ali neregistriran uporabnik. Z odprtjem uporabniškega računa si poenostavite nakupovanje, saj vaše podatke vnesete zgolj enkrat ob registraciji in ne ob vsakem morebitnem kasnejšem nakupu. Registracija vam omogoča tudi shranjevanje naročila izbranih ivernih plošč, kar je koristno, če enake plošče naročate večkrat ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in vam jih ni potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.

2. Ali lahko nakup opravijo tudi podjetja?

Nakup v spletni trgovini lahko opravijo tako fizične kot pravne osebe, ki potrebujejo račun za podjetje. Vsem je na voljo nakup z registracijo uporabnika ali pa nakup brez uporabniškega računa.

3. Ali izdelke iz vaše spletne trgovine dostavite na dom?

Kupci lahko naročene izdelke prevzamejo osebno na sedežu podjetja, možna pa je tudi dostava povsod po Sloveniji.

  • Izdelke iz spletne trgovine prek paketne dostave DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
  • Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
    • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
    • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 12-14 delovnih dni.

V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko. 

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Na dostavni vožnji je vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu. Montaže kupljenih izdelkov ne izvajamo.

V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane.

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.

Cenik dostave

Cenik dostave si lahko ogledate  tukaj.

 



4. Koliko časa bom čakal na izdelke, ki sem jih naročil?

Kupci lahko naročene izdelke prevzamejo osebno na sedežu podjetja, možna pa je tudi dostava povsod po Sloveniji.
  • Izdelke iz spletne trgovine prek dostavne službe DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
  • Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
    • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
    • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 12-14 delovnih dni.
V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko. 

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Na dostavni vožnji je vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu. Montaže kupljenih izdelkov ne izvajamo.

V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane.

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.


5. Ali lahko naročilo dostavite tudi na moj službeni naslov?

Izdelke vam bomo dostavili, kamor želite. Pri vnosu vaših podatkov zgolj izberite možnost dostave na drug naslov in vpišite podatke.

6. Kako vem, kdaj je bilo moje naročilo odpremljeno oziroma, kdaj bo pripravljeno na prevzem?

Ko bomo vaše naročilo odpremili, vas bomo o tem obvestili z SMS sporočilom ali elektronsko pošto. Če se odločite za osebni prevzem naročila, vas bomo na enak način obvestili, ko bodo izdelki pripravljeni na prevzem.

7. Kakšni so stroški dostave?

Ob naročilu izdelkov iz spletne trgovine v vrednosti nad 150 EUR ali ob naročilu razreza plošč ter pohištva v vrednosti nad 350 EUR je dostava brezplačna. Navedeno velja za naročila oddana v spletni trgovini Hobiles. Za vse ostale primere velja cenik, ki si ga lahko ogledate TUKAJ.

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Na dostavni vožnji je vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu. Montaže kupljenih izdelkov ne izvajamo. 



8. Kakšne oblike plačila imam na razpolago?

Ob nakupu izdelkov iz spletne trgovine Hobiles je plačilo možno na dva načina:
    • z nakazilom na naš transakcijski račun po ponudbi/predračunu
    • z gotovino ob prevzemu blaga.

Ob nakupu izdelkov, ki vključujejo tudi storitev (razrez plošč, obdelava robov, sestava predalnikov itd.) je plačilo možno izključno po ponudbi/predračunu.  

Ponudbo oziroma predračun prejmete ob oddaji naročila na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. V njem so razvidni tudi vsi potrebni podatki za nakazilo. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu bomo pričeli s pripravo naročila.

 



9. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Prav tako se morate strinjati s politiko varstva osebnih podatkov. Nato naročilo dokončno oddate s klikom na gumb  zakljuci nakup. Neposredno po tem boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če boste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.


10. V kakšni obliki prejmem predračun?

Avtomatsko generirano elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila je hkrati tudi ponudba oziroma predračun, v katerem so navedeni vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo nakazila na naš transakcijski račun. Sporočilo boste prejeli na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

11. Zakaj moram razrez ivernih plošč in pisalne mize plačati po predračunu?

Pri razrezu ivernih plošč gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča. 

12. Kje lahko preverim podrobnosti oddanega naročila?

Potrditev naročila oziroma kupoprodajno pogodbo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. Kupoprodajno pogodbo v elektronski obliki prejme tudi ponudnik in jih hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode). Kupec lahko pridobi kopijo, svoj zahtevek pa naslovi na info[@]hobiles.si. 

13. Kako lahko preverim, ali ste prejeli moje plačilo naročenih izdelkov?

Ko nakazilo prejmemo na naš transakcijski račun, vas o tem s potrdilom obvestimo preko elektronske pošte. S prejemom nakazila začne teči dobavni rok za razrez plošč, ki ga skušamo dosledno spoštovati.

14. V kakšni obliki prevzamem razrezane plošče?

Elemente za sestavo pohištva ali polizdelke (manjše omare, regali, mizne plošče ...) naročnik prejme nezapakirane, elemente je potrebno pred začetkom uporabe očistiti.

Posamezni pohištveni elementi niso sestavljeni, razen v primerih, ko je to izrecno specificirano na ponudbi. Sestavo pohištva izvede naročnik.

Naročnik ob prevzemu naročila na sedežu podjetja sam poskrbi za vnos elementov v osebni avto oziroma transportno vozilo.

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Na dostavni vožnji je vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu.

V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane.

15. Kaj lahko storim, če sem na izdanem računu opazil napako?

Prosimo vas, da na računu skrbno pregledate pravilnost vseh navedenih podatkov. O morebitnih napakah nas morate obvestiti v osmih dneh od prejema računa, saj kasnejših reklamacij glede nepravilnosti na izdanih računih ne bomo mogli upoštevati.

16. Ali lahko izdelek vrnem, če z njim nisem zadovoljen?

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti pisno na elektronski naslov info[@]hobiles.si ali po navadni pošti na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi tudi obrazec, ki ga najde na povezavi TUKAJ.

Vračilo prejetega blaga na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti najpozneje v roku 14 dni po poslanem sporočilu o dostopu od pogodbe. Naslov za vračilo izdelkov je  Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato vam priporočamo, da ste pri ravnanju s kupljenimi izdelki previdni, če niste povsem prepričani, da vam ustrezajo. 

Odstop od pogodbe ni možen pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 


17. Kaj lahko storim, če ugotovim, da je izdelek poškodovan ali pokvarjen?

Stvarna napaka

Če ugotovite, da ste prejeli izdelek, ki ni skladen z njegovim opisom na spletni strani ali pa je izdelek poškodovan oziroma pokvarjen in ne omogoča normalne uporabe, nas morate o tem obvestiti v zakonsko določenem roku.
Za izdelke, ki imajo veljaven garancijski list, bomo skušali odpraviti napako, v primeru, da to ne bi bilo mogoče, pa bomo izdelek nadomestili z novim.

Pri izdelkih, ki nimajo garancije, lahko uveljavljate t.i. stvarno napako, o kateri nas morate obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake. Izdelek ima stvarno napako, kadar:
  • nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav proizvajalca oziroma z navedbami na samem artiklu.


Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti od izročitve izdelka, ne odgovarjamo. 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake najdete na povezavi TUKAJ.

Na zahtevo za uveljavljanje stvarne napake se bomo odzvali najkasneje v roku osmih dni. Če obstoj napake ni sporen, bomo ugodili vaši zahtevi. V primeru, da bi bil obstoj napake sporen, vas bomo o tem pisno obvestili.

Garancija in reklamacije


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate in potrudili se bomo zagotoviti ažurno informacijo. 

Za pohištvene elemente in pohištvo, naročeno v naši spletni trgovini, velja enoletni garancijski rok. Garancija se uveljavlja s predložitvijo računa. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ.

Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.



18. Cena izdelka se je po mojem nakupu v spletni trgovini spremenila. Katera cena je pravilna?

Prodajni program, ki ga nudimo na naših spletnih straneh, je predmet občasnih sprememb in dopolnitev ter velja do preklica. Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu razreza plošč, je 30 dni. 

Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen v primerih, ko je izrecno opredeljeno drugače.

Najmanjša vrednost naročila razreza plošč je 18,00 EUR. Najnižja obračunska mera za razrez plošč debeline 25 mm  je 0.70 m2. Za vse ostale materiale je najnižja obračunska mera 0,5 m2.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila (“Hobiles: prejeli smo vaše naročilo”). V primeru naročila razreza plošč, pri katerem je potrebno plačilo po predračunu, kupoprodajna pogodba velja od trenutka, ko kupec prejme potrdilo prejema nakazila (“Hobiles: prejeli smo vaše plačilo”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dokončni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Kljub nenehnim naporom, da za kupce zagotavljamo ažurne in točne informacije o izdelkih in cenah, se lahko zgodi, da so podatki napačni. V tem primeru omogočamo kupcu odstop od nakupa oziroma se trudimo poiskati rešitev, ki bo zanj sprejemljiva. 



19. Ali cene na spletni strani vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV)?

Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen v primerih, ko je izrecno opredeljeno drugače.

20. Kako skrbite za mojo varnost in zasebnost?

Z registracijo uporabniškega računa, opravljenim nakupom, prijavo na e-novice ali s poslanim povpraševanjem podjetju Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode posredujete osebne podatke, ki jih podjetje zbira in obdeluje skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. 

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost podatkov, ki nam jih posredujete in jih bomo uporabljali izključno za namen, za katerega so nam bili posredovani. Storili bomo vse potrebno, da bo zaupnost podatkov in zasebnost uporabnikov zaščitena pred morebitnimi kršitvami in zlorabami. 

Katere osebne podatke zbiramo in obdelujemo?


Vse obiskovalce naše spletne strani spremljamo s pomočjo t. i. piškotkov. Več podrobnosti in možnosti nastavitev piškotkov si lahko preberete na tej povezavi. Ko obiščete našo spletno spletno stran, avtomatično spremljamo splošne podatke (vrsta spletnega brskalnika, obiskane strani, povprečen čas obiska na spletni strani, vrsta naprave, s katero dostopate do spletne strani). Te podatke uporabljamo izključno za spremljanje in analizo obiska naše spletne strani ter posledično načrtovanje izboljšav in marketinških aktivnosti. 

  • Ob registraciji uporabniškega računa se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko, uporabniško ime in geslo v šifrirani obliki; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko vodimo vaš uporabniški račun. Če ste z uporabniškim računom opravili nakup, osebne podatke uporabimo tudi za obdelavo vašega naročila (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo do vašega preklica oziroma izbrisa uporabniškega računa. 


  • Ob nakupu (z registracijo ali brez registracije uporabniškega računa) se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko uspešno obdelamo vaše naročilo (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo skladno z zakonsko določenimi roki, ki zadevajo reklamacije, uveljavljanje odškodninskih zahtev in hrambo računovodske dokumentacije.

  • Ob prijavi na e-novice se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime, priimek in elektronski naslov
Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami občasno stopimo v stik in vam predstavimo naše informacije, nasvete in ponudbo. Podatke hranimo do vašega preklica. 

  • Ob oddaji povpraševanja se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, telefonsko številko, elektronski naslov; davčno številko, če ste pravna oseba.

Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami stopimo v stik in vam pripravimo ponudbo za naše izdelke ter storitve. Pripravljene ponudbe in z njimi povezane osebne podatke hranimo 5 let zaradi internih potreb po zagotavljanju primerjave kalkulacij, analize cen storitev in podobno.


NAMEN:
Vaše osebne podatke zbiramo in uporabljamo samo za namen, za katerega ste nam jih posredovali. 

PRAVNA PODLAGA:
Osebne podatke zbiramo na podlagi pogodbenega sodelovanja ali na podlagi vašega soglasja.

SHRANJEVANJE PODATKOV:
Osebne podatke, ki ste nam jih poslali v okviru pogodbenega sodelovanja (oddaja naročila oziroma nakup), hranimo v skladu z veljavno zakonodajo. Osebne podatke, ki ste jih posredovali ob oddaji povpraševanja, hranimo 5 let. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali ob registraciji uporabniškega računa in ob prijavi na e-novice, hranimo do vašega preklica. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli prekličete. 

POSREDOVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke obdelujemo za lastne namene in jih ne posredujemo tretjim osebam ali organizacijam. Prav tako vaših podatkov ne posredujemo izven držav EU. Vaše podatke posredujemo izključno nekaterim pogodbenim partnerjem za zagotavljanje našega nemotenega poslovanja (npr. pogodbene dostavne službe, računalniški inženiring za vzdrževanje računovodskega programa).

VAŠE PRAVICE:
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov imate pravico do seznanitve o tem, kakšne podatke o vas zbiramo. Poleg tega imate pravico do popravka podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do izbrisa podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov. 

Če želite uveljavljati katerokoli od teh pravic, nam pošljite pisni zahtevek in v njem navedite ime, priimek ter elektronski naslov. Zahtevek lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info[at]hobiles.si ali po navadni pošti na naslov:

Ivertek d.o.o.
Gorenjska cesta 12b
1215 Medvode

Pravico imate tudi do pritožbe nad obdelavo osebnih podatkov, ki jo predložite Informacijskemu pooblaščencu.

 



21. Želim podati pritožbo na vaše poslovanje. Kako lahko to storim?

Oddaja pritožbe


Podjetje Ivertek d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, podjetje Ivertek d.o.o. pa si v največji možni meri prizadeva za ugodno rešitev pritožbe. 

Pritožba se odda preko elektronske pošte na naslov info[@]hobiles.si ali pisno na sedež podjetja Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode.

Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ivertek d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Ivertek d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 


22. Kako lahko upravljam piškotke na vaši spletni strani?

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je tako s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. 

Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:
  • za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske
  • za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave
  • na delih spletnih mest, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene
  • za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi
  • za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani
  • za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)


Kako upravljati in onemogočiti piškotke na osebnem računalniku?

Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.
Chrome
Firefox
Internet Explorer
Microsoft Edge
Opera (stran v angleškem jeziku)
Safari (stran v angleškem jeziku)

Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.
V primeru, da želite ponovno onemogočiti piškotke na tem spletnem mestu, kliknite na sledečo povezavo.


KAKO KUPIM IZDELEK V SPLETNI TRGOVINI

1. Kako naročim izdelek, ki mi je všeč?

Izdelek, ki ga želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da pod opisom izdelka kliknete na gumb  V KOSARO.
<br></br>

v kosaro2


2. Kje lahko vidim izdelke, ki sem jih dodal v košarico?

Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se seštevajo v desnem zgornjem kotu spletne strani. S klikom na število artiklov, se vam bo odprl celoten seznam izbranih izdelkov.<br></br>

2v kosari


3. Ali lahko v košarici urejam seznam izbranih izdelkov?

V košarici imate pred zaključkom nakupa še vedno možnost urejanja in spreminjanja izbranih izdelkov. Kadarkoli se lahko vrnete nazaj v spletno trgovino in v košarico dodate nove izdelke, obstoječi izbor se v tem primeru ne bo izbrisal.

Če želite spremeniti količino izdelkov, ki jih želite naročiti, jo preprosto vpišite v polje, kjer je navedena količina izdelkov in kliknite na gumb za osvežitev, ki se nahaja poleg polja za količino izdelkov.

3kosara

Če želite katerega od izdelkov odstraniti iz košarice, kliknite na gumb  3 kosara odstrani.

Če želite iz košarice odstraniti vse izdelke, kliknite na gumb  3 izprazni kosaro.

Za nadaljevanje nakupa izberite način nakupa: 3 nakup z registracijo  ali  3 nakup brez registracije  . Ob nakupu z registracijo boste v postopku nakupa ustvarili uporabniški račun, ob nakupu brez registracije boste morali vpisati podatke, ki so potrebni za oddajo naročila, vendar se ne bodo shranili za morebitno ponovno naročilo.



3 nakup


4. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Prav tako se morate strinjati s politiko varstva osebnih podatkov. Nato naročilo dokončno oddate s klikom na gumb  zakljuci nakup. Neposredno po tem boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če boste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.



5. Ali si lahko izdelek pred naročilom tudi ogledam?

Večino izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini, imamo na zalogi v našem skladišču in si jih lahko pred nakupom tudi ogledate. Priporočamo vam, da pred vašim obiskom prek telefona (040 553 687 in 059 927 924) ali elektronske pošte (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) dodatno preverite, ali imamo izdelek na zalogi. 

6. V spletni trgovini sem oddal naročilo. Ali ga lahko vseeno prekličem?

Naročilo, ki ste ga oddali v spletni trgovini, lahko brez dodatnih stroškov prekličete do trenutka, ko prejmete naše obvestilo, da smo paket odpremili prek dostavne službe. Sporočilo vam pošljemo v obliki sms sporočila ali elektronske pošte. Obvestilo o preklicu pošljite na naslov info[at]hobiles.si, v sporočilu pa morajo biti navedeni številka naročila ter ime in priimek kupca. 

7. Kje lahko preverim podrobnosti oddanega naročila?

Potrditev naročila oziroma kupoprodajno pogodbo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. Kupoprodajno pogodbo v elektronski obliki prejme tudi ponudnik in jih hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode). Kupec lahko pridobi kopijo, svoj zahtevek pa naslovi na info[@]hobiles.si. 

KAKO NAROČIM IVERNO PLOŠČO?

1. Kakšen je postopek naročila iverne plošče?

Postopek naročanja opravite v nekaj preprostih korakih:
1. izberite material, debelino plošče in teksturo oziroma barvo plošče
2. če želite, da bo vaša plošča obrobljena: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu
3. vpišite želeno dolžino in širino plošče v milimetrih ter želeno količino
4. izberite namen, za katerega želite ploščo uporabiti (ali gre za dno, vrata, hrbtišče omare ...). To je za nas pomemben podatek, saj bomo na podlagi tega lahko pravilno določili smer odreza plošče glede na potek letnic na ploščah z lesnimi dekorji. Če dane izbire ne ustrezajo opisu elementa, kliknite na možnost »Drugo«. Odprlo se bo dodatno polje, kamor lahko sami vnesete opis elementa.
5. v polje za »Opombe« dopišite, če želite, da plošče dodatno obdelamo, npr. pripravimo izvrtine za odmične spone na vratcih za omarice. 

5 razrez

6. Na dnu strani lahko skozi celoten postopek vnosa podatkov spremljate povzetek naročila plošče, ki jo trenutno naročate. V njem so vidne izbrana tekstura, površina, debelina in količina posamezne plošče, sproti pa se izračunava tudi njena cena.
7. Preverite, ali so vneseni podatki pravilni, nato pa kliknite na gumb  7 potrdi . 

7 potrdi2


8. Podatki o izbrani plošči se vam bodo prikazali na dnu strani v rubriki »Izbrana naročila«. Za naročilo dodatnih plošč ponovite zgoraj opisan postopek.



10 povzetek

9. Ko želite z naročanjem plošč zaključiti, kliknite na gumb  V KOSARO  . 
10. S klikom na gumb  10 shrani  lahko izbor plošč shranite za kasnejše nakupovanje. To vam priporočamo, če pogosto naročate plošče enakih dimenzij in tekstur, ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in kasneje jih ne bo potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.

Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb  10 nalozi  , ki se nahaja v zgornjem levem kotu spletne strani:







2. V aplikaciji za naročanje ivernih plošč sem opazil gumb »Shrani«. Kaj lahko naredim s tem ukazom?

S klikom na gumb  10 shranilahko izbor plošč shranite za kasnejše nakupovanje. To vam priporočamo, če pogosto naročate plošče enakih dimenzij in tekstur ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in vam jih ni potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.
Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb  10 nalozi  , ki se nahaja v zgornjem levem kotu aplikacije za naročilo ivernih plošč.

3. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?

Robovi oplemenitenih ivernih plošč niso obdelani. Če želite, da bo vaša plošča imela imela rob v enaki ali pa drugi barvi kot izbrana plošča, morate to označiti v aplikaciji za razrez plošč: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu.
razrez

4. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?

Med obema možnostima gre za razliko zgolj v debelini, posledično pa je tudi izgled robu na plošči malenkost drugačen. Robni trak debeline 0,5 mm se tesno prilega iverni plošči, zaradi česar je končni (obdelani rob) ostrejši. Robni trak z debelino 2 mm je bolj zaobljen. Tanjši robni trak se najpogosteje uporablja za manj vidne dele pohištva, kot so na primer police v omarah. Ta robni trak je tudi malenkost cenejši od dvomilimetrskega, zaradi česar se nekateri kupci odločijo za kombinacijo obeh – za manj izpostavljene stranice plošč naročijo tanjši robni trak, za vidne stranice plošč (npr. sprednji del police v knjižnem regalu) pa naročijo dvomilimetrski robni trak. Debelejši robni trak se praviloma uporablja za robljenje plošč za pisalne mize. 

5. Ali moram od želene dimenzije plošč odšteti debelino robu?

Pri naročanju preračunavanje zaradi debeline robov ni potrebno. V aplikacijo vnesite končno mero plošče, ki jo želite, optimizacijo za plošče z obrobo ali brez pa s pomočjo računalniškega programa opravimo mi.

6. Ali lahko naročim tudi izvrtine za odmične spone ali izvrtine za mozničenje?

V spletni trgovini Hobiles vam nudimo različne možnosti dodatne obdelave ivernih plošč, med drugim tudi izvrtine za odmične spone ali izvrtine za mozničenje. Če potrebujete to storitev, v aplikaciji za naročilo plošč v polje za »Opombe« dopišite vaše želje.

7. Ali se dodatne storitve obračunajo v ceni naročila razreza plošč, ki jo vidim v aplikaciji?

V ceni, ki se izpiše v aplikaciji za naročilo razreza plošč, je všteta cena materiala ter strošek razreza in morebitne obdelave robov. Za kakršnekoli dodatne storitve, kot so na primer izvrtine za odmične spone, vam bomo po prejetju vašega naročila posredovali predračun. 

8. V vaši aplikaciji ne morem naročiti plošče z zaboljenim odrezom. Kaj lahko storim?

Če imate povsem specifično naročilo, ki ga ne morete oddati prek naše spletne aplikacije, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 927) in dogovorili se bomo za možnosti izdelave. V kolikor že imate izdelano skico vašega naročila, nam jo lahko posredujete.

9. Ali moram naročilo nujno oddati prek spletne aplikacije?

Poleg naročila s pomočjo spletne aplikacije nam lahko vaše želje posredujete tudi preko elektronske pošte, faxa (0590 35 070) ali pa se osebno oglasite na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, Medvode). V primeru, da naročila ne oddate prek aplikacije, predračuna ne boste prejeli takoj, temveč vam ga bomo posredovali v roku dveh delovnih dni.

10. Ali obstaja omejitev glede minimalnega naročila?

Najmanjša vrednost naročila razreza plošč je 18,00 EUR.

Najnižja obračunska mera za razrez plošč debeline 25 mm  je 0.70 m2. Za vse ostale materiale je najnižja obračunska mera 0,5 m2.


11. Zakaj moram razrez plošč plačati po predračunu?

Pri razrezu ivernih plošč gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča. 

12. Kakšna je veljavnost predračuna za razrez plošč?

Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu razreza plošč, je 30 dni.

13. Kakšen je rok izdelave naročenih plošč?

Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
  • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
  • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 12-14 delovnih dni.
V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko. 


14. V kakšni obliki prevzamem razrezane plošče?

Elemente za sestavo pohištva ali polizdelke (manjše omare, regali, mizne plošče ...) naročnik prejme nezapakirane, elemente je potrebno pred začetkom uporabe očistiti.

Posamezni pohištveni elementi niso sestavljeni, razen v primerih, ko je to izrecno specificirano na ponudbi. Sestavo pohištva izvede naročnik.

Naročnik ob prevzemu naročila na sedežu podjetja sam poskrbi za vnos elementov v osebni avto oziroma transportno vozilo.

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe. Na dostavni vožnji je vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu.

V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane.

15. Naročil sem iverne plošče, s katerimi bi si želel sestaviti omaro. Ali mi jo lahko tudi sestavite in montirate?

Če želite, vam pohištvene elemente lahko sestavimo. Sestavljanje elementov spada pod dodatne storitve, za katere vam po prejemu naročila posredujemo predračun. Montaže naročil ne izvajamo. V kolikor bi želeli pomoč pri montaži, nas kontaktirajte in priporočili vam bomo izkušene strokovnjake, s katerimi redno sodelujemo. 

KAKO IZBEREM PRAVI MATERIAL

1. Kaj pomeni oplemenitena iverna plošča?

Oplemenitene iverne plošče so tiste, ki imajo na osnovno surovo iverno ploščo nalepljeno barvno folijo ali folijo s teksturo lesa (npr. javor, hrast, bukev ...). Različni dekorji omogočajo veliko število barvnih kombinacij, s katerimi lahko opremite svoj dom. Oplemenitene iverne plošče imajo izjemno širok spekter uporabe, saj jih lahko najdemo praktično med vsemi tipi notranjega pohištva, od kuhinjskih omaric do pisalnih miz, postelj in omar.

Folijo na ploščo nalepi proizvajalec v postopku proizvodnje. V Hobilesu uporabljamo oplemenitene iverne plošče vrhunskih proizvajalcev, kot sta na primer Kaindl in Egger.

2. V čem se razlikujejo dekorji oplemenitene iverne plošče bele barve, ki jih imate v ponudbi?

V naši ponudbi imamo štiri različne izvedbe oplemenitene iverne plošče bele barve:
  • 1500 PE
  • 1106 GL
  • 1570 BS
  • 1500 SM


Razlike med njimi so v površini plošče, nekatere med njimi so povsem gladke, druge pa imajo bolj izraženo teksturo. To določajo črkovne oznake v šifrah dekorjev. Za razlago njihovega pomena preberite odgovor na naslednje vprašanje (vprašanje št. 3).



3. Kaj pomenijo črkovne oznake pri šifrah dekorjev oziroma barv oplemenitenih plošč?

Črkovne oznake zaznamujejo, kako je posamezen dekor obdelan in kakšen je na otip, kar poleg izbrane barve dodatno vpliva na končni izgled pohištva. V naši ponudbi najdete naslednje tipe dekorjev:
  • SM (npr. Bela 1500 SM) – matt de luxe: iverna plošča s povsem gladko površino v mat barvnih odtenkih
  • BS (npr. Javor 3375 BS) – natural smooth: iverna plošča z gladko površino, ki je na voljo tako v barvnih kot v lesnih dekorjih
  • PE (npr. Bela 1500 PE) – pearl: iverna plošča v barvnih dekorjih z malenkost bolj izraženo (hrapavo) teksturo kot plošče z oznako BS
  • GL (npr. Bela sijaj 1106 GL) – gloss: povsem gladka iverna plošča s sijajem
  • PR (npr. Jesen 3348 PR) – rustic pore: iverna plošča v lesnih dekorjih z rahlo izraženim profilom letnic naravnega lesa
  • AT (npr. Hrast 37745 AT) – authentic touch: iverna plošča v lesnih dekorjih z močneje izraženim lesnim dekorjem, ki se povsem približa dotiku naravnega lesa 
  • WF (npr. Zebrano 37902 WF) – wood finish: iverna plošča v lesnih dekorjih z gladko površino.


4. Kaj pomeni iverna plošča?

Iverna plošča je neobdelana (surova) iverna plošča, na katero barvna folija ni nalepljena. Njena sestava in površina omogočata različne možnosti nadaljnje obdelave, zaradi česar so možnosti njene uporabe številne, od gradbene do pohištvene industrije. Za potrebe izdelave pohištva na iverno ploščo v Hobilesu nalepimo laminatne plošče (ultrapas), nato pa se plošča lahko uporablja na enak način kot oplemenitene iverne plošče.

5. Kaj so laminatne plošče oziroma ultrapas?

Laminatne plošče oziroma ultrapas se nalepijo na surovo iverno ploščo in se uporabljajo za izdelavo notranjega pohištva, še posebej za tiste površine, ki so pogosto izpostavljene različnim udarcem ali čiščenju z vodo in kemičnimi sredstvi, na primer kuhinjski pulti, mizne površine, kuhinjske omarice ... Ključna lastnost laminatnih plošč je namreč visoka odpornost proti različnim poškodbam (udarci, praske), visoki temperaturi ali kemičnim čistilom.

Če želite izdelati pohištvo z ultrapasom, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 924), da se dogovorimo za možnosti izdelave.

6. Kaj pomeni MDF plošča?

MDF ali mediapan plošče imajo podoben izgled kot surova iverna plošča. MDF je kratica za angleški izraz medium density fiberborads, kar pomeni srednje goste vlaknene plošče. Izdelane so iz lesnih vlaken (bukev, smreka in jelka) z dodatkom smole. Njihova visoka kvaliteta, homogenost in stabilnost omogočata neposredno lakiranje, možna pa je tudi obdelava z lepljenjem laminatnih plošč oziroma ultrapasa. Zaradi svoje visoke odpornosti se lahko, poleg običajne uporabe za izdelavo pohištva, obdelane MDF plošče uporablja tudi za kopalniško pohištvo.

7. Kaj pomeni lesomal plošča?

Lesomal je 3,2 mm debela plošča izdelana iz MDF-a. Zanjo je značilno, da ima eno ploskev obdelano oziroma oplemeniteno v različnih barvah ali teksturah, druga pa je surova oziroma neobdelana. Uporablja se predvsem za izdelavo hrbtišča omar, saj gre manj vidne dele pohištva. Z uporabo cenovno ugodnejšega lesomala namesto oplemenitene iverne plošče lahko pomembno zmanjšamo strošek izdelave pohištva. Namesto lesomala lahko za hrbtišče uporabite tudi 8-milimetrsko oplemeniteno iverno ploščo, ki zaradi svoje debeline zagotavlja večjo trdnost in stabilnost.

8. Kaj pomeni pultna plošča?

Pultna plošča je izdelana iz surove iverne plošče, na katero je nalepljena laminatna plošča oziroma ultrapas. Cenovno zelo ugodna rešitev za kuhinjske pulte v primerjavi z drugimi materiali je hkrati tudi dolgoročna, saj so laminatne plošče odporne proti različnim poškodbam, visoki temperaturi, vlagi in kemičnim čistilom. Njihovo vzdrževanje je preprosto, za čiščenje pa zadostuje čistilo za ročno pomivanje posode. Zaradi cenovne dostopnosti so tudi odlična izbira za osvežitev izgleda vaše kuhinje. 

9. Kaj pomeni vezana plošča?

Vezane plošče so izdelane iz več slojev lesnega furnirja, ki so zlepljene z različnimi lepili. Vezana plošča je zelo praktična za samostojno obdelavo in je priljubljena izbira vseh, ki radi ustvarjajo z lesom, saj njenih robov ni potrebno obdelati ali dodatno oblepiti, zadostuje že brušenje z brusnim papirjem. Tako jo lahko samostojno premažemo z barvo, lakom ali olji za zaščito lesa. Zaradi svoje sestave je primerna tudi za izrez različnih geometričnih oblik in okroglin. Nanjo lahko nalepimo laminatne plošče oziroma ultrapas in jo uporabimo za enake namene kot oplemeniteno iverno ploščo – za mize, postelje, omare ...

10. Sestavil bom knjižni regal ter omare v kuhinji in spalnici. Kakšno debelino plošče naj izberem?

Za izdelavo pohištva je najbolj standardna oplemenitena iverna plošča debeline 19 mm. Uporabimo jo lahko tako za ogrodje omare (stranice, dno) kot za notranje police in vratca omaric. Seveda lahko za pohištvo uporabite tudi plošče debeline 25 mm, odvisno od tega, kakšen izgled pohištva želite. 25-milimetrske plošče imajo ravno tako široke možnosti uporabe, posebej priporočljiva je, kadar želimo pohištvo z večjo nosilnostjo, na primer police, za katere predvidevamo večjo obremenitev. Previdni morate biti zgolj pri uporabi plošče debeline 25 mm za vratca omar, saj je za montažo potrebno naročiti posebne odmične spone. Za izdelavo pohištva odsvetujemo uporabo plošč, tanjših od 19 mm, ki ne zagotovijo primerne trdnosti in stabilnosti.

11. Naročil bom pisalno mizo. Kakšno debelino plošče naj izberem?

Pri načrtovanju pisalne mize kupcem priporočamo uporabo plošč debeline 19 ali 25 mm. Izbor je odvisen od želenega izgleda mize ter tudi od same dolžine, ki vpilva na nosilnost mize. V kolikor je plošča predolga in ni primerno podprta, lahko pride do upogibanja. 19-milimetrske plošče z dolžino do 1000 mm lahko postavimo na štiri običajne pohištvene noge. Za daljše mize pa je priporočljivo bolj stabilno podnožje, na primer noge z veznikom ali podpora s predalnikom na eni ter nogami na drugi strani.

25-milimetrske plošče so lahko z zgolj štirimi nogami podprte do dolžine 1400 mm, za daljše izvedbe pa stabilnost in nosilnost zagotovite z nogami z veznikom ali montažo na predalnik na eni strani mize. 

12. Zakaj imate v ponudbi plošče v debelini 8mm, 12mm in 16mm izključno v beli barvi?

Plošče teh debelin se zaradi manjše nosilnosti ponavadi uporabljajo za pomožne dele pohištva, ki niso izpostavljeni večjim obremenitvam, prav tako pa ponavadi niso vidni. Največkrat gre za notranje dele omar in predalov, ki so običajno bele barve, zaradi česar tanjše oplemenitene iverne plošče ponujamo v beli različici. 8-milimetrske oplemenitene plošče se najpogosteje uporabljajo za hrbtišča omar ali odprte knjižne regale, 12- in 16-milimetrske plošče pa uporabljamo za dno predalov. Plošče debeline 16 mm lahko montiramo tudi kot manjše police, kadar ne potrebujemo večje nosilnosti. 

13. Potreboval bi oplemeniteno iverno ploščo, ki je debelejša od 25mm. Ali jo lahko naročim?

Naročite lahko tudi ploščo, ki je debelejša od 25 mm. V tem primeru skupaj zlepimo dve iverni plošči in jih obrobimo z želenim robnim trakom. Za podrobnosti o možnostih takšnega naročila nas kontaktirajte na elektronsko pošto (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali na telefonsko številko 040 553 687 in 059 927 924.

14. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?

Robovi oplemenitenih ivernih plošč niso obdelani. Če želite, da bo vaša plošča imela imela rob v enaki ali pa drugi barvi kot izbrana plošča, morate to označiti v aplikaciji za razrez plošč: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu.

15. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?

Med obema možnostima gre za razliko zgolj v debelini, posledično pa je tudi izgled robu na plošči malenkost drugačen. Robni trak debeline 0,5 mm se tesno prilega iverni plošči, zaradi česar je končni (obdelani rob) ostrejši. Robni trak z debelino 2 mm je bolj zaobljen. Tanjši robni trak se najpogosteje uporablja za manj vidne dele pohištva, kot so na primer police v omarah. Ta robni trak je tudi malenkost cenejši od dvomilimetrskega, zaradi česar se nekateri kupci odločijo za kombinacijo obeh – za manj izpostavljene stranice plošč naročijo tanjši robni trak, za vidne stranice plošč (npr. sprednji del police v knjižnem regalu) pa naročijo dvomilimetrski robni trak. Debelejši robni trak se praviloma uporablja za robljenje plošč za pisalne mize. 

KAKO NAROČIM PISALNO MIZO

1. Kakšen je postopek naročila pisalne mize?

Pisalno mizo lahko naročite v nekaj preprostih korakih:

1. Kliknite na tip mize, ki jo želite (npr. miza brez predalnika ali miza z enim predalnikom):


Slika 1 izbor tipa nog


2. V prvem koraku izberite osnovne lastnosti mizne plošče – dolžino, širino in barvo:



Slika 2 osnovne lastnosti mizne plošče




3. Če ste izbrali mizo s predalnikom, morate v naslednjem koraku izbrati tip predalnika:



Slika 3 izbor predalnika




4. Izboru predalnika sledi še izbor barve in ročajev za predalnik:



Slika 4 izbor barve in ročajev



5. V zadnjem koraku morate izbrati še noge za vašo pisalno mizo:



Slika 5 izbor noge


Za montažo nekaterih tipov nog potrebujete tudi veznik, ki se namesti pod mizno ploščo in povezuje obe nogi med seboj. Veznik je potreben za pravilno namestitev nog, v nasprotnem primeru vaša miza ne bo stabilna. Aplikacija vam predlaga izbor veznika, ki je najbolj primeren za vašo dolžino mize. Izbor lahko po želji tudi spremenite:


Slika 6 veznik


6. Na dnu spletne strani lahko v »Povzetku naročila« vseskozi spremljate podrobnosti vašega naročila:



Slika 7 povzetek naročila

7. Ko ste zadovoljni z izborom, kliknite na gumb  Slika 8 v kosaro. Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke:



Slika 9 košarica


2. Kako lahko izvem več podrobnosti o predalnikih, ročajih in pohištvenih nogah, ki jih želim izbrati?

S klikom na fotografijo izdelka se vam odpre okno, v katerem je podrobnejši opis posameznega izdelka:

Slika 10 podrobnosti artikla


3. Kaj je veznik?

Veznik ali vzdolžnik je kovinska pravokotna palica, ki jo pri nekaterih modelih pohištvenih nog namestimo pod mizno ploščo ter z njim noge povežemo med seboj. To zagotovi stabilnost miznega podnožja in primerno nosilnost mize. Aplikacija za naročilo pisalnih miz vas samodejno opozori, pri katerih modelih nog je potrebno naročiti tudi veznik. 

4. Zakaj moram pri nekaterih modelih nog naročiti tudi veznik?

Nekateri modeli pohištvenih nog so zasnovani tako, da jih je med seboj potrebno povezati z veznikom, sicer miza ne bi bila stabilna, ob večjih obremenitvah pa bi prišlo tudi do ukrivljanja mizne plošče, saj le-ta ne bi bila primerno podprta. Namestitev veznika bo zagotovila stabilnost in trdnost mize, ki jo boste lahko brezskrbno uporabljali za različne namene. Aplikacija za naročilo pisalnih miz vas samodejno opozori, pri katerih modelih nog je potrebno naročiti tudi veznik. 

5. Kako bo izgledala miza, ko jo bom prevzel?

Naročene mize sestavite sami, mi vaše naročilo opremimo do te mere, da je montaža povsem preprosta. Na ploščah ne delamo izvrtin, ki bi označevale mesto montaže, saj imate tako kupci možnost, da pozicijo nog na plošči povsem prilagodite svojim potrebam.

K mizni plošči priložimo vse potrebne vijake za pritrditev nog na ploščo. Vijaki so samovgrezni in ne potrebujejo predhodnega vrtanja. Najlažje jih boste privijačili z baterijskim vrtalnikom, z nekaj več truda pa jih lahko privijačite tudi z izvijačem. 

Če se boste odločili za mizo s predalnikom, predalnik prejmete sestavljen. Vaša naloga je zgolj ta, da mizno ploščo pritrdite na predalnik ter na pohištvene noge. Tudi v tem primeru boste prejeli vse potrebne vijake za montažo.


6. Ali lahko naročim samo predalnik brez mizne plošče?

Če želite naročiti samo predalnik brez mizne plošče, ga lahko naročite na podstrani za pisalne mize.

1. Za začetek kliknite na eno izmed možnih izvedb predalnika – s kolesci ali brez:


Predalniki izbor

2. Nato izberite tip predalnika:


Predalniki tip predalnika


3. Sedaj sledi še izbor barve predalnika. Izbrati morate barvo ličnic ali vrat predalnika ter barvo ohišja predalnika. 


Predalniki izbor barve


4. Zatem izberite še ročaje in ko ste z izborom zadovoljni, kliknite na gumb    V KOSARO  . Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke.





7. Želim si mizo posebnih oblik, kako jo lahko naročim?

Če imate povsem specifično naročilo, ki ga ne morete oddati prek naše spletne aplikacije, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 927) in dogovorili se bomo za možnosti izdelave. V kolikor že imate izdelano skico vaše mize, nam jo lahko posredujete.

8. Zakaj moram pisalno mizo plačati po predračunu?

Pri naročilu pisalne mize gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo mizne plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča.

9. Kakšen je rok za izdelavo pisalne mize?

Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
  • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
  • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 12-14 delovnih dni.
V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko.