Pogosto zastavljena vprašanja

Odgovor na marsikatero vprašanje v zvezi z nakupom v spletni trgovini Hobiles najdete s pomočjo naše zbirke pogosto zastavljenih vprašanj. Za kar najbolj učinkovito iskanje odgovorov lahko uporabite spodnji iskalnik ali pobrskate po vsebinskih sklopih. Še vedno pa se lahko na nas obrnete tudi preko email naslova #EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#, telefonske številke 059 927 924 ali mobitela 040 553 687.



SPLOŠNI POGOJI DELOVANJA SPLETNE TRGOVINE

1. Ali moram za nakup v spletni trgovini ustvariti uporabniški račun?

Za nakup v spletni trgovini Hobiles ni potrebno ustvariti uporabniškega računa, nakup lahko opravite kot registriran ali neregistriran uporabnik. Z odprtjem uporabniškega računa si poenostavite nakupovanje, saj vaše podatke vnesete zgolj enkrat ob registraciji in ne ob vsakem morebitnem kasnejšem nakupu. Registracija vam omogoča tudi shranjevanje naročila izbranih ivernih plošč, kar je koristno, če enake plošče naročate večkrat ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in vam jih ni potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.

2. Ali lahko nakup opravijo tudi podjetja?

Nakup v spletni trgovini lahko opravijo tako fizične kot pravne osebe, ki potrebujejo račun za podjetje. Vsem je na voljo nakup z registracijo uporabnika ali pa nakup brez uporabniškega računa.

3. Ali izdelke iz vaše spletne trgovine dostavite na dom?

Izdelke ter iverne plošče, kupljene v spletni trgovini Hobiles, lahko prevzamete na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, Medvode), na vašo željo pa jih dostavimo tudi na dom.

Izdelke iz spletne trgovine Hobiles vam bo dostavila Pošta Slovenije, ki naročilo praviloma dostavi 1 delovni dan po oddaji pošiljke, najkasneje pa v roku 3 delovnih dni. V kolikor vas v času dostave paketa ne bo na naslovu, ki ste ga navedli ob nakupu, vam bo Pošta Slovenije v nabiralniku pustila obvestilo, s katerim boste naročilo prevzeli v najbližji poštni poslovalnici.

Iverne plošče, razrezane po meri, ter izdelke iz ivernih plošč po Sloveniji dostavljamo z lastno dostavo po naslednjem razporedu:
  • Ponedeljek: Gorenjska in Ljubljana z okolico
  • Torek: Štajerska, Savinjska regija, Zasavje in Prekmurje 
  • Sreda: Maribor in Koroška, Primorska
  • Četrtek: Dolenjska in Ljubljana z okolico
  • Petek: Štajerska in Koroška.

Iverne plošče ter izdelke iz ivernih plošč dostavimo do vhodnih vrat vašega doma, to pomeni do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda v večstanovanjsko zgradbo. Za vnos izdelkov v stanovanjske prostore poskrbi kupec.

 

Točno uro dostave vam bomo pravočasno sporočili preko telefona ali elektronske pošte. Seveda se bomo v največji možni meri skušali prilagoditi vašim željam. 

 

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer vas bomo predhodno obvestili in se z vami dogovorili za nov datum dostave.



4. Koliko časa bom čakal na izdelke, ki sem jih naročil?

Izdelke iz spletne trgovine s pomočjo Pošte Slovenije dostavimo predvidoma v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, vas bomo obvestili o možnem datumu dobave.

Rok za izdelavo ivernih plošč je 3-5 delovnih dni po prejemu plačila na naš transakcijski račun, zato morajo biti naročila za razrez oddana vsaj en teden pred predvidenim oziroma željenim rokom dostave. Primer: kupec s Koroške želi dostavo ivernih plošč v petek. Naročilo mora biti tako izvedeno in plačano najkasneje en teden prej, torej v petek.

5. Ali lahko naročilo dostavite tudi na moj službeni naslov?

Izdelke vam bomo dostavili, kamor želite. Pri vnosu vaših podatkov zgolj izberite možnost dostave na drug naslov in vpišite podatke.

6. Kako vem, kdaj je bilo moje naročilo odpremljeno oziroma, kdaj bo pripravljeno na prevzem?

Ko bomo vaše naročilo odpremili, vas bomo o tem obvestili z SMS sporočilom ali elektronsko pošto. Če se odločite za osebni prevzem naročila, vas bomo na enak način obvestili, ko bodo izdelki pripravljeni na prevzem.

7. Kakšni so stroški dostave?

Ob naročilu izdelkov iz spletne trgovine v vrednosti nad 100 EUR ali ob naročilu razreza plošč v vrednosti nad 300 EUR je dostava brezplačna. Cenik dostave si lahko ogledate tukaj.

8. Kakšne oblike plačila imam na razpolago?

Plačilo izdelkov iz spletne trgovine je mogoče na dva načina:

  • z gotovino ob prevzemu blaga
  • po predračunu (z nakazilom na naš transakcijski račun).


Plačilo razreza ivernih plošč, obdelave robov, pisalnih miz in postelj je možno izključno po predračunu. Po prejetju nakazila na naveden transakcijski račun bomo začeli s pripravo naročenih izdelkov.



9. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

Nakup zaključite s klikom na gumb  zakljuci nakup. Neposredno po tem boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če boste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

10. Zakaj moram razrez ivernih plošč, pisalnih miz in postelj plačati po predračunu?

Pri razrezu ivernih plošč gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča. 

11. V kakšni obliki prejmem predračun?

Avtomatsko generirano elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila je hkrati tudi predračun, v katerem so navedeni vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo nakazila na naš transakcijski račun. Sporočilo boste prejeli na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

12. Kako lahko preverim, ali ste prejeli moje plačilo naročenih izdelkov?

Ko nakazilo prejmemo na naš transakcijski račun, vas o tem s potrdilom obvestimo preko elektronske pošte. S prejemom nakazila začne teči dobavni rok za razrez plošč, ki ga skušamo dosledno spoštovati.

13. Kaj lahko storim, če sem na izdanem računu opazil napako?

Prosimo vas, da na računu skrbno pregledate pravilnost vseh navedenih podatkov. O morebitnih napakah nas morate obvestiti v osmih dneh od prejema računa, saj kasnejših reklamacij glede nepravilnosti na izdanih računih ne bomo mogli upoštevati.

14. Ali moram pri plačilu po povzetju plačati tudi provizijo za položnico?

Te provizije vam ni potrebno plačati, saj je všeta v strošek dostave. Na položnici (UPN) je to označeno s kodo, ki je zapisana v polju za »BIC banke prejemnika«, na kar lahko opozorite uslužbenca Pošte Slovenije, če bi vam ta želel zaračunati provizijo. 

15. Ali lahko izdelek vrnem, če z njim nisem zadovoljen?

Kot kupec (fizična oseba) imate pravico, da v roku 14 dni od prevzema kupljenih izdelkov odstopite od naročila, ne da bi navedli razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči en dan po datumu prevzema izdelkov. Odstop od naročila morate sporočiti na kontaktni elektronski naslov (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali s klasično pošto na naš naslov (Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode). Nato pa je potrebno izdelke podjetju vrniti v 15 dneh od datuma, ko ste posredovali sporočilo o odstopu od naročila. Strošek vrnitve izdelkov nosi kupec in se obračunava po ceniku Pošte Slovenije.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani ter v originalni embalaži, vrnjenemu izdelku pa mora biti priložena kopija računa. V kolikor ste z izdelka morda že odstranili originalno embalažo ali pa ste ga začeli uporabljati, vračila izdelka žal ne moremo sprejeti.

Vračilo kupnine vam bomo na vaš transakcijski račun nakazali po prejetju izdelkov, ki jih želite vrniti, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od naročila.

Možnost odstopa od nakupa ne velja za naročilo razreza plošč, pisalnih miz ali postelj, ker gre za izdelke, ki so izdelani po individualnem naročilu posameznika in njihova kasnejša uporaba ni možna. Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč pozorn na točnost vaših meritev, saj se boste tako izognili nevšečnostim ali težavam pri vašem nadaljnjem delu.

16. Kaj lahko storim, če ugotovim, da je izdelek poškodovan ali pokvarjen?

Če ugotovite, da ste prejeli izdelek, ki ni skladen z njegovim opisom na spletni strani ali pa je izdelek poškodovan oziroma pokvarjen in ne omogoča normalne uporabe, nas morate o tem obvestiti v zakonsko določenem roku (na elektronsko pošto #EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM# ali na telefonski številki 040 553 687 in 059 927 924).

Za izdelke, ki imajo veljaven garancijski list, bomo skušali odpraviti napako, v primeru, da to ne bi bilo mogoče, pa bomo izdelek nadomestili z novim. Pri izdelkih, ki nimajo garancije, lahko uveljavljate t.i. stvarno napako, o kateri nas morate obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova nam morate v obvestilu o napaki natančno opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, vam bomo najkasneje v osmih dneh izdelek zamenjali ali pa vrnili vplačan znesek nakupa.

Iverne plošče, pisalne mize ali postelje, ki bi bile napačno izdelane v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novimi izdelki. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.

17. Cena izdelka se je po mojem nakupu v spletni trgovini spremenila. Katera cena je pravilna?

Pri vsakem naročilu veljajo cene, ki so v trenutku naročanja navedene poleg posameznega artikla in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Prodajni program, ki ga nudimo na naših spletnih straneh, je namreč predmet občasnih sprememb in dopolnitev ter velja do preklica.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obveščanja naših strank. 

18. Ali cene na spletni strani vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV)?

DDV je že vključen v vse navedene cene, kar je navedeno tudi ob vsakem posameznem artiklu.

19. Kako skrbite za mojo varnost in zasebnost?

Zagotavljamo vam, da bomo vse podatke o vas, ki nam jih boste na kakršenkoli način posredovali, brezpogojno varovali ter ravnali z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vaših podatkov ne bomo pod nobenim pogojem uporabili brez vašega privoljenja, jih kakorkoli posredovali ali dali v uporabo tretjim osebam ali institucijam, razen v primerih, ki jih določa zakon.

Kadar nam boste posredovali vaše podatke, bomo le te uporabili izključno za potrebe pošiljanja informacij, ki jih boste zahtevali. Zagotavljamo, da vaših osebnih podatkov ne bomo nikoli zlorabili, vam pošiljali nezaželene komercialne elektronske pošte ali kako drugače kršili vaše zasebnosti.

Vaši podatki ne bodo nikoli uporabljeni v namene, ki niso v skladu z zakonom, ali v namene, ki bi vam lahko kakorkoli škodovali.

Vaši osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelovani. Zagotavljamo vam, da bo dostop do vaših podatkov po izpolnitvi namena blokiran.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HOBILES so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

KAKO KUPIM IZDELEK V SPLETNI TRGOVINI

1. Kako naročim izdelek, ki mi je všeč?

Izdelek, ki ga želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da pod opisom izdelka kliknete na gumb  V KOSARO.
<br></br>

v kosaro2


2. Kje lahko vidim izdelke, ki sem jih dodal v košarico?

Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se seštevajo v desnem zgornjem kotu spletne strani. S klikom na število artiklov, se vam bo odprl celoten seznam izbranih izdelkov.<br></br>

2v kosari


3. Ali lahko v košarici urejam seznam izbranih izdelkov?

V košarici imate pred zaključkom nakupa še vedno možnost urejanja in spreminjanja izbranih izdelkov. Kadarkoli se lahko vrnete nazaj v spletno trgovino in v košarico dodate nove izdelke, obstoječi izbor se v tem primeru ne bo izbrisal.

Če želite spremeniti količino izdelkov, ki jih želite naročiti, jo preprosto vpišite v polje, kjer je navedena količina izdelkov in kliknite na gumb za osvežitev, ki se nahaja poleg polja za količino izdelkov.

3kosara

Če želite katerega od izdelkov odstraniti iz košarice, kliknite na gumb  3 kosara odstrani.

Če želite iz košarice odstraniti vse izdelke, kliknite na gumb  3 izprazni kosaro.

Za nadaljevanje nakupa izberite način nakupa: 3 nakup z registracijo  ali  3 nakup brez registracije  . Ob nakupu z registracijo boste v postopku nakupa ustvarili uporabniški račun, ob nakupu brez registracije boste morali vpisati podatke, ki so potrebni za oddajo naročila, vendar se ne bodo shranili za morebitno ponovno naročilo.



3 nakup


4. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

Potem ko ste izbrali način dostave in plačila, nakup zaključite s klikom na gumb  zakljuci nakup. Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če ste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

5. Ali si lahko izdelek pred naročilom tudi ogledam?

Večino izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini, imamo na zalogi v našem skladišču in si jih lahko pred nakupom tudi ogledate. Priporočamo vam, da pred vašim obiskom prek telefona (040 553 687 in 059 927 924) ali elektronske pošte (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) dodatno preverite, ali imamo izdelek na zalogi. 

KAKO NAROČIM IVERNO PLOŠČO?

1. Kakšen je postopek naročila iverne plošče?

Postopek naročanja opravite v nekaj preprostih korakih:
1. izberite material, debelino plošče in teksturo oziroma barvo plošče
2. če želite, da bo vaša plošča obrobljena: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu
3. vpišite želeno dolžino in širino plošče v milimetrih ter želeno količino
4. izberite namen, za katerega želite ploščo uporabiti (ali gre za dno, vrata, hrbtišče omare ...). To je za nas pomemben podatek, saj bomo na podlagi tega lahko pravilno določili smer odreza plošče glede na potek letnic na ploščah z lesnimi dekorji. Če dane izbire ne ustrezajo opisu elementa, kliknite na možnost »Drugo«. Odprlo se bo dodatno polje, kamor lahko sami vnesete opis elementa.
5. v polje za »Opombe« dopišite, če želite, da plošče dodatno obdelamo, npr. pripravimo izvrtine za odmične spone na vratcih za omarice. 

5 razrez

6. Na dnu strani lahko skozi celoten postopek vnosa podatkov spremljate povzetek naročila plošče, ki jo trenutno naročate. V njem so vidne izbrana tekstura, površina, debelina in količina posamezne plošče, sproti pa se izračunava tudi njena cena.
7. Preverite, ali so vneseni podatki pravilni, nato pa kliknite na gumb  7 potrdi . 

7 potrdi2


8. Podatki o izbrani plošči se vam bodo prikazali na dnu strani v rubriki »Izbrana naročila«. Za naročilo dodatnih plošč ponovite zgoraj opisan postopek.



10 povzetek

9. Ko želite z naročanjem plošč zaključiti, kliknite na gumb  V KOSARO  . 
10. S klikom na gumb  10 shrani  lahko izbor plošč shranite za kasnejše nakupovanje. To vam priporočamo, če pogosto naročate plošče enakih dimenzij in tekstur, ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in kasneje jih ne bo potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.

Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb  10 nalozi  , ki se nahaja v zgornjem levem kotu spletne strani:







2. V aplikaciji za naročanje ivernih plošč sem opazil gumb »Shrani«. Kaj lahko naredim s tem ukazom?

S klikom na gumb  10 shranilahko izbor plošč shranite za kasnejše nakupovanje. To vam priporočamo, če pogosto naročate plošče enakih dimenzij in tekstur ali pa odločitve o nakupu ne želite sprejeti takoj. V tem primeru lahko izbrane dimenzije shranite in vam jih ni potrebno ponovno vnašati v aplikacijo.
Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb  10 nalozi  , ki se nahaja v zgornjem levem kotu aplikacije za naročilo ivernih plošč.

3. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?

Robovi oplemenitenih ivernih plošč niso obdelani. Če želite, da bo vaša plošča imela imela rob v enaki ali pa drugi barvi kot izbrana plošča, morate to označiti v aplikaciji za razrez plošč: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu.
razrez

4. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?

Med obema možnostima gre za razliko zgolj v debelini, posledično pa je tudi izgled robu na plošči malenkost drugačen. Robni trak debeline 0,5 mm se tesno prilega iverni plošči, zaradi česar je končni (obdelani rob) ostrejši. Robni trak z debelino 2 mm je bolj zaobljen. Tanjši robni trak se najpogosteje uporablja za manj vidne dele pohištva, kot so na primer police v omarah. Ta robni trak je tudi malenkost cenejši od dvomilimetrskega, zaradi česar se nekateri kupci odločijo za kombinacijo obeh – za manj izpostavljene stranice plošč naročijo tanjši robni trak, za vidne stranice plošč (npr. sprednji del police v knjižnem regalu) pa naročijo dvomilimetrski robni trak. Debelejši robni trak se praviloma uporablja za robljenje plošč za pisalne mize. 

5. Ali moram od želene dimenzije plošč odšteti debelino robu?

Pri naročanju preračunavanje zaradi debeline robov ni potrebno. V aplikacijo vnesite končno mero plošče, ki jo želite, optimizacijo za plošče z obrobo ali brez pa s pomočjo računalniškega programa opravimo mi.

6. Ali lahko naročim tudi izvrtine za odmične spone ali izvrtine za mozničenje?

V spletni trgovini Hobiles vam nudimo različne možnosti dodatne obdelave ivernih plošč, med drugim tudi izvrtine za odmične spone ali izvrtine za mozničenje. Če potrebujete to storitev, v aplikaciji za naročilo plošč v polje za »Opombe« dopišite vaše želje.

7. Ali se dodatne storitve obračunajo v ceni naročila razreza plošč, ki jo vidim v aplikaciji?

V ceni, ki se izpiše v aplikaciji za naročilo razreza plošč, je všteta cena materiala ter strošek razreza in morebitne obdelave robov. Za kakršnekoli dodatne storitve, kot so na primer izvrtine za odmične spone, vam bomo po prejetju vašega naročila posredovali predračun. 

8. V vaši aplikaciji ne morem naročiti plošče z zaboljenim odrezom. Kaj lahko storim?

Če imate povsem specifično naročilo, ki ga ne morete oddati prek naše spletne aplikacije, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 927) in dogovorili se bomo za možnosti izdelave. V kolikor že imate izdelano skico vašega naročila, nam jo lahko posredujete.

9. Ali moram naročilo nujno oddati prek spletne aplikacije?

Poleg naročila s pomočjo spletne aplikacije nam lahko vaše želje posredujete tudi preko elektronske pošte, faxa (0590 35 070) ali pa se osebno oglasite na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, Medvode). V primeru, da naročila ne oddate prek aplikacije, predračuna ne boste prejeli takoj, temveč vam ga bomo posredovali v roku dveh delovnih dni.

10. Zakaj moram razrez plošč plačati po predračunu?

Pri razrezu ivernih plošč gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča. 

11. Kakšna je veljavnost predračuna za razrez plošč?

Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu razreza plošč, je 3 dni.

12. Kakšen je rok izdelave naročenih plošč?

Rok za izdelavo naročenih ivernih plošč, ki ne potrebujejo dodatne obdelave, je 3–5 delovnih dni po prejemu nakazila (plačila predračuna) na naš transakcijski račun. Rok za izdelavo plošč, pri katerih je potrebna obdelava na CNC stroju (za izdelavo izvrtin za odmične spone, za izdelavo poševnih rezov ...), pa je 5-8 delovnih dni po prejemu nakazila na naš transakcijski račun.

13. Naročil sem iverne plošče, s katerimi bi si želel sestaviti omaro. Ali mi jo lahko tudi sestavite in montirate?

Če želite, vam pohištvene elemente lahko sestavimo. Sestavljanje elementov spada pod dodatne storitve, za katere vam po prejemu naročila posredujemo predračun. Montaže naročil ne izvajamo. V kolikor bi želeli pomoč pri montaži, nas kontaktirajte in priporočili vam bomo izkušene strokovnjake, s katerimi redno sodelujemo. 

KAKO IZBEREM PRAVI MATERIAL

1. Kaj pomeni oplemenitena iverna plošča?

Oplemenitene iverne plošče so tiste, ki imajo na osnovno surovo iverno ploščo nalepljeno barvno folijo ali folijo s teksturo lesa (npr. javor, hrast, bukev ...). Različni dekorji omogočajo veliko število barvnih kombinacij, s katerimi lahko opremite svoj dom. Oplemenitene iverne plošče imajo izjemno širok spekter uporabe, saj jih lahko najdemo praktično med vsemi tipi notranjega pohištva, od kuhinjskih omaric do pisalnih miz, postelj in omar.

Folijo na ploščo nalepi proizvajalec v postopku proizvodnje. V Hobilesu uporabljamo oplemenitene iverne plošče vrhunskih proizvajalcev, kot sta na primer Kaindl in Egger.

2. V čem se razlikujejo dekorji oplemenitene iverne plošče bele barve, ki jih imate v ponudbi?

V naši ponudbi imamo štiri različne izvedbe oplemenitene iverne plošče bele barve:
  • 1500 PE
  • 1106 GL
  • 1570 BS
  • 1500 SM


Razlike med njimi so v površini plošče, nekatere med njimi so povsem gladke, druge pa imajo bolj izraženo teksturo. To določajo črkovne oznake v šifrah dekorjev. Za razlago njihovega pomena preberite odgovor na naslednje vprašanje (vprašanje št. 3).



3. Kaj pomenijo črkovne oznake pri šifrah dekorjev oziroma barv oplemenitenih plošč?

Črkovne oznake zaznamujejo, kako je posamezen dekor obdelan in kakšen je na otip, kar poleg izbrane barve dodatno vpliva na končni izgled pohištva. V naši ponudbi najdete naslednje tipe dekorjev:
  • SM (npr. Bela 1500 SM) – matt de luxe: iverna plošča s povsem gladko površino v mat barvnih odtenkih
  • BS (npr. Javor 3375 BS) – natural smooth: iverna plošča z gladko površino, ki je na voljo tako v barvnih kot v lesnih dekorjih
  • PE (npr. Bela 1500 PE) – pearl: iverna plošča v barvnih dekorjih z malenkost bolj izraženo (hrapavo) teksturo kot plošče z oznako BS
  • GL (npr. Bela sijaj 1106 GL) – gloss: povsem gladka iverna plošča s sijajem
  • PR (npr. Jesen 3348 PR) – rustic pore: iverna plošča v lesnih dekorjih z rahlo izraženim profilom letnic naravnega lesa
  • AT (npr. Hrast 37745 AT) – authentic touch: iverna plošča v lesnih dekorjih z močneje izraženim lesnim dekorjem, ki se povsem približa dotiku naravnega lesa 
  • WF (npr. Zebrano 37902 WF) – wood finish: iverna plošča v lesnih dekorjih z gladko površino.


4. Kaj pomeni iverna plošča?

Iverna plošča je neobdelana (surova) iverna plošča, na katero barvna folija ni nalepljena. Njena sestava in površina omogočata različne možnosti nadaljnje obdelave, zaradi česar so možnosti njene uporabe številne, od gradbene do pohištvene industrije. Za potrebe izdelave pohištva na iverno ploščo v Hobilesu nalepimo laminatne plošče (ultrapas), nato pa se plošča lahko uporablja na enak način kot oplemenitene iverne plošče.

5. Kaj so laminatne plošče oziroma ultrapas?

Laminatne plošče oziroma ultrapas se nalepijo na surovo iverno ploščo in se uporabljajo za izdelavo notranjega pohištva, še posebej za tiste površine, ki so pogosto izpostavljene različnim udarcem ali čiščenju z vodo in kemičnimi sredstvi, na primer kuhinjski pulti, mizne površine, kuhinjske omarice ... Ključna lastnost laminatnih plošč je namreč visoka odpornost proti različnim poškodbam (udarci, praske), visoki temperaturi ali kemičnim čistilom.

Če želite izdelati pohištvo z ultrapasom, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 924), da se dogovorimo za možnosti izdelave.

6. Kaj pomeni MDF plošča?

MDF ali mediapan plošče imajo podoben izgled kot surova iverna plošča. MDF je kratica za angleški izraz medium density fiberborads, kar pomeni srednje goste vlaknene plošče. Izdelane so iz lesnih vlaken (bukev, smreka in jelka) z dodatkom smole. Njihova visoka kvaliteta, homogenost in stabilnost omogočata neposredno lakiranje, možna pa je tudi obdelava z lepljenjem laminatnih plošč oziroma ultrapasa. Zaradi svoje visoke odpornosti se lahko, poleg običajne uporabe za izdelavo pohištva, obdelane MDF plošče uporablja tudi za kopalniško pohištvo.

7. Kaj pomeni lesomal plošča?

Lesomal je 3,2 mm debela plošča izdelana iz MDF-a. Zanjo je značilno, da ima eno ploskev obdelano oziroma oplemeniteno v različnih barvah ali teksturah, druga pa je surova oziroma neobdelana. Uporablja se predvsem za izdelavo hrbtišča omar, saj gre manj vidne dele pohištva. Z uporabo cenovno ugodnejšega lesomala namesto oplemenitene iverne plošče lahko pomembno zmanjšamo strošek izdelave pohištva. Namesto lesomala lahko za hrbtišče uporabite tudi 8-milimetrsko oplemeniteno iverno ploščo, ki zaradi svoje debeline zagotavlja večjo trdnost in stabilnost.

8. Kaj pomeni pultna plošča?

Pultna plošča je izdelana iz surove iverne plošče, na katero je nalepljena laminatna plošča oziroma ultrapas. Cenovno zelo ugodna rešitev za kuhinjske pulte v primerjavi z drugimi materiali je hkrati tudi dolgoročna, saj so laminatne plošče odporne proti različnim poškodbam, visoki temperaturi, vlagi in kemičnim čistilom. Njihovo vzdrževanje je preprosto, za čiščenje pa zadostuje čistilo za ročno pomivanje posode. Zaradi cenovne dostopnosti so tudi odlična izbira za osvežitev izgleda vaše kuhinje. 

9. Kaj pomeni vezana plošča?

Vezane plošče so izdelane iz več slojev lesnega furnirja, ki so zlepljene z različnimi lepili. Vezana plošča je zelo praktična za samostojno obdelavo in je priljubljena izbira vseh, ki radi ustvarjajo z lesom, saj njenih robov ni potrebno obdelati ali dodatno oblepiti, zadostuje že brušenje z brusnim papirjem. Tako jo lahko samostojno premažemo z barvo, lakom ali olji za zaščito lesa. Zaradi svoje sestave je primerna tudi za izrez različnih geometričnih oblik in okroglin. Nanjo lahko nalepimo laminatne plošče oziroma ultrapas in jo uporabimo za enake namene kot oplemeniteno iverno ploščo – za mize, postelje, omare ...

10. Sestavil bom knjižni regal ter omare v kuhinji in spalnici. Kakšno debelino plošče naj izberem?

Za izdelavo pohištva je najbolj standardna oplemenitena iverna plošča debeline 19 mm. Uporabimo jo lahko tako za ogrodje omare (stranice, dno) kot za notranje police in vratca omaric. Seveda lahko za pohištvo uporabite tudi plošče debeline 25 mm, odvisno od tega, kakšen izgled pohištva želite. 25-milimetrske plošče imajo ravno tako široke možnosti uporabe, posebej priporočljiva je, kadar želimo pohištvo z večjo nosilnostjo, na primer police, za katere predvidevamo večjo obremenitev. Previdni morate biti zgolj pri uporabi plošče debeline 25 mm za vratca omar, saj je za montažo potrebno naročiti posebne odmične spone. Za izdelavo pohištva odsvetujemo uporabo plošč, tanjših od 19 mm, ki ne zagotovijo primerne trdnosti in stabilnosti.

11. Naročil bom pisalno mizo. Kakšno debelino plošče naj izberem?

Pri načrtovanju pisalne mize kupcem priporočamo uporabo plošč debeline 19 ali 25 mm. Izbor je odvisen od želenega izgleda mize ter tudi od same dolžine, ki vpilva na nosilnost mize. V kolikor je plošča predolga in ni primerno podprta, lahko pride do upogibanja. 19-milimetrske plošče z dolžino do 1000 mm lahko postavimo na štiri običajne pohištvene noge. Za daljše mize pa je priporočljivo bolj stabilno podnožje, na primer noge z veznikom ali podpora s predalnikom na eni ter nogami na drugi strani.

25-milimetrske plošče so lahko z zgolj štirimi nogami podprte do dolžine 1400 mm, za daljše izvedbe pa stabilnost in nosilnost zagotovite z nogami z veznikom ali montažo na predalnik na eni strani mize. 

12. Zakaj imate v ponudbi plošče v debelini 8mm, 12mm in 16mm izključno v beli barvi?

Plošče teh debelin se zaradi manjše nosilnosti ponavadi uporabljajo za pomožne dele pohištva, ki niso izpostavljeni večjim obremenitvam, prav tako pa ponavadi niso vidni. Največkrat gre za notranje dele omar in predalov, ki so običajno bele barve, zaradi česar tanjše oplemenitene iverne plošče ponujamo v beli različici. 8-milimetrske oplemenitene plošče se najpogosteje uporabljajo za hrbtišča omar ali odprte knjižne regale, 12- in 16-milimetrske plošče pa uporabljamo za dno predalov. Plošče debeline 16 mm lahko montiramo tudi kot manjše police, kadar ne potrebujemo večje nosilnosti. 

13. Potreboval bi oplemeniteno iverno ploščo, ki je debelejša od 25mm. Ali jo lahko naročim?

Naročite lahko tudi ploščo, ki je debelejša od 25 mm. V tem primeru skupaj zlepimo dve iverni plošči in jih obrobimo z želenim robnim trakom. Za podrobnosti o možnostih takšnega naročila nas kontaktirajte na elektronsko pošto (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali na telefonsko številko 040 553 687 in 059 927 924.

14. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?

Robovi oplemenitenih ivernih plošč niso obdelani. Če želite, da bo vaša plošča imela imela rob v enaki ali pa drugi barvi kot izbrana plošča, morate to označiti v aplikaciji za razrez plošč: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu.

15. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?

Med obema možnostima gre za razliko zgolj v debelini, posledično pa je tudi izgled robu na plošči malenkost drugačen. Robni trak debeline 0,5 mm se tesno prilega iverni plošči, zaradi česar je končni (obdelani rob) ostrejši. Robni trak z debelino 2 mm je bolj zaobljen. Tanjši robni trak se najpogosteje uporablja za manj vidne dele pohištva, kot so na primer police v omarah. Ta robni trak je tudi malenkost cenejši od dvomilimetrskega, zaradi česar se nekateri kupci odločijo za kombinacijo obeh – za manj izpostavljene stranice plošč naročijo tanjši robni trak, za vidne stranice plošč (npr. sprednji del police v knjižnem regalu) pa naročijo dvomilimetrski robni trak. Debelejši robni trak se praviloma uporablja za robljenje plošč za pisalne mize. 

KAKO NAROČIM PISALNO MIZO

1. Kakšen je postopek naročila pisalne mize?

Pisalno mizo lahko naročite v nekaj preprostih korakih:

1. Kliknite na tip mize, ki jo želite (npr. miza brez predalnika ali miza z enim predalnikom):


Slika 1 izbor tipa nog


2. V prvem koraku izberite osnovne lastnosti mizne plošče – dolžino, širino in barvo:



Slika 2 osnovne lastnosti mizne plošče




3. Če ste izbrali mizo s predalnikom, morate v naslednjem koraku izbrati tip predalnika:



Slika 3 izbor predalnika




4. Izboru predalnika sledi še izbor barve in ročajev za predalnik:



Slika 4 izbor barve in ročajev



5. V zadnjem koraku morate izbrati še noge za vašo pisalno mizo:



Slika 5 izbor noge


Za montažo nekaterih tipov nog potrebujete tudi veznik, ki se namesti pod mizno ploščo in povezuje obe nogi med seboj. Veznik je potreben za pravilno namestitev nog, v nasprotnem primeru vaša miza ne bo stabilna. Aplikacija vam predlaga izbor veznika, ki je najbolj primeren za vašo dolžino mize. Izbor lahko po želji tudi spremenite:


Slika 6 veznik


6. Na dnu spletne strani lahko v »Povzetku naročila« vseskozi spremljate podrobnosti vašega naročila:



Slika 7 povzetek naročila

7. Ko ste zadovoljni z izborom, kliknite na gumb  Slika 8 v kosaro. Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke:



Slika 9 košarica


2. Kako lahko izvem več podrobnosti o predalnikih, ročajih in pohištvenih nogah, ki jih želim izbrati?

S klikom na fotografijo izdelka se vam odpre okno, v katerem je podrobnejši opis posameznega izdelka:

Slika 10 podrobnosti artikla


3. Kaj je veznik?

Veznik ali vzdolžnik je kovinska pravokotna palica, ki jo pri nekaterih modelih pohištvenih nog namestimo pod mizno ploščo ter z njim noge povežemo med seboj. To zagotovi stabilnost miznega podnožja in primerno nosilnost mize. Aplikacija za naročilo pisalnih miz vas samodejno opozori, pri katerih modelih nog je potrebno naročiti tudi veznik. 

4. Zakaj moram pri nekaterih modelih nog naročiti tudi veznik?

Nekateri modeli pohištvenih nog so zasnovani tako, da jih je med seboj potrebno povezati z veznikom, sicer miza ne bi bila stabilna, ob večjih obremenitvah pa bi prišlo tudi do ukrivljanja mizne plošče, saj le-ta ne bi bila primerno podprta. Namestitev veznika bo zagotovila stabilnost in trdnost mize, ki jo boste lahko brezskrbno uporabljali za različne namene. Aplikacija za naročilo pisalnih miz vas samodejno opozori, pri katerih modelih nog je potrebno naročiti tudi veznik. 

5. Kako bo izgledala miza, ko jo bom prevzel?

Naročene mize sestavite sami, mi pa jih pripravimo do te mere, da je montaža povsem preprosta. Če se boste odločili za mizo s predalnikom, predalnik sestavimo mi, vaša naloga je zgolj ta, da nanj pritrdite mizno ploščo. K pohištvenim nogam dodamo tudi vijake, ki jih potrebujete za pritrditev. 

6. Ali lahko naročim samo predalnik brez mizne plošče?

Če želite naročiti samo predalnik brez mizne plošče, ga lahko naročite na podstrani za pisalne mize.

1. Za začetek kliknite na eno izmed možnih izvedb predalnika – s kolesci ali brez:


Predalniki izbor

2. Nato izberite tip predalnika:


Predalniki tip predalnika


3. Sedaj sledi še izbor barve predalnika. Izbrati morate barvo ličnic ali vrat predalnika ter barvo ohišja predalnika. 


Predalniki izbor barve


4. Zatem izberite še ročaje in ko ste z izborom zadovoljni, kliknite na gumb    V KOSARO  . Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke.





7. Želim si mizo posebnih oblik, kako jo lahko naročim?

Če imate povsem specifično naročilo, ki ga ne morete oddati prek naše spletne aplikacije, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 927) in dogovorili se bomo za možnosti izdelave. V kolikor že imate izdelano skico vaše mize, nam jo lahko posredujete.

8. Zakaj moram pisalno mizo plačati po predračunu?

Pri naročilu pisalne mize gre za personalizirano storitev, ki je vezana na individualne želje, dimenzije in barve, ki nam jih posreduje kupec. Morebiten odstop od naročila bi za nas pomenil, da moramo mizne plošče zavreči, saj njihova ponovna uporaba po obdelavi ni več mogoča.

9. Opremiti želim poslovni prostor oziroma domačo pisarno. Ali pri vas lahko naročim celotno pohištvo?

V Hobilesu poskrbimo za celovito opremo pisarniških prostorov, od ideje do končne izvedbe. Storitve obsegajo izmero prostora, izris predloga ter izdelavo in montažo pohištva. Skupaj z našim svetovalcem zasnujemo projekt, ki zagotavlja optimalno izrabo prostora in maksimalno funkcionalnost. Pišite nam na #EM#696f646c446d696561656f78227e67#EM# in nam sporočite vaše želje ter pričakovanja.

10. Kakšen je rok za izdelavo pisalne mize?

Rok za izdelavo enostavnih pisalnih miz brez predalnika, ki ne potrebujejo dodatne obdelave, je 3–5 delovnih dni po prejemu nakazila (plačila predračuna) na naš transakcijski račun. Rok za izdelavo miz s predalnikom ali miz, pri katerih je potrebna obdelava na CNC stroju (poševni ali okrogli rezi), pa je 5-8 delovnih dni po prejemu nakazila na naš transakcijski račun.